Обласний онлайн-семінар з географії
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 10.09.2020 на базі інституту відбувся обласний онлайн-семінар «Інтеграція освітнього процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнів».
Мета заходу – зосередити увагу вчителів на важливості запровадження в освітній процес інтегрованого навчання як важливого чинника розвитку пізнавальної активності учнів, поліпшення якості знань; ознайомити з методикою роботи із завданнями інтегрованого змісту різної форми та видів складності; розглянути можливі варіанти використання інтегрованої складової у змісті географічних досліджень; надати тематичні методичні рекомендації.
Відкрив роботу обласного онлайн-семінару методист з географії та економіки навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Попов В.Д., який акцентував увагу на важливості запровадження в освітній процес з географії інтегрованого навчання; розкрив сутність таких категорій як «пізнавальна активність» та «інтегроване навчання»; запропонував приклади завдань інтегрованого змісту, що потребують знань з інших навчальних предметів та сприяють формуванню в учнів ключових компетентностей.
Євтушенко О.І., учитель географії Білопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Білопільської міської ради розкрила питання щодо переваги інтегрованого навчання, зупинилася на можливих недоліках, а також поділилася інформацією з досвіду роботи щодо інтегрованого курсу «Природничі науки».
Джур Л.М., учитель географії Роменської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. П.І. Калнишевського Роменської міської ради висвітлила питання методики роботи із завданнями інтегрованого змісту різних за формою та видами складності.
Сірик І.І., учитель географії Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Шосткинської міської ради охарактеризувала можливості використання інтегрованої складової в змісті географічних досліджень.
За результатами роботи вчителі отримали методичні рекомендації.