Розробляємо дидактико-методичне забезпечення навчання хімії
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 09 червня в онлайн форматі (засобами Meet) відбулося чергове засідання обласної творчої групи вчителів хімії, яке було присвячено розгляду та аналізу розроблених тестових завдань з хімії для учнів старшої школи.
Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО ознайомила учасників обласної творчої групи з планом роботи та напрямом подальшої діяльності учасників; проаналізувала зміст завдань, розміщених у збірнику тестів поточного контролю з хімії для 10 класу, з огляду наданих рекомендацій рецензентами; представила макет збірника тестових завдань для учнів 11 класу, внесла рекомендації щодо його доопрацювання.
З аналізом рецензій, що були надані на збірник тестів поточного контролю знань з хімії, виступила Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО, к.пед.н., яка під час свого виступу закцентувала увагу на типових помилках, відмічених рецензентами та зорієнтувала вчителів на особливості складання тестових завдань.
Подальша робота вчителів-членів обласної творчої групи була спрямована на корегування завдань з урахуванням критеріїв: відповідність очікуваним результатам навчально-пізнавальної діяльності (знаннєвий, діяльнісний, ціннісний компоненти), зазначеним у навчальній програмі; наявність компетентнісно орієнтованих завдань; розташування завдань за складністю (від репродуктивного до творчого рівнів); оптимальність виконання завдань одного варіанту за часом; виключення завдань, що перевіряють одне уміння декілька разів; відповідність критеріям оцінювання; доцільність структурування дистракторів та наявність правильних відповідей.
За підсумками засідання було визначено напрями подальшої роботи та надано методичні рекомендації.