ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти розглядали в рамках вебінару методисти із психологічної служби та практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумської області. Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 5 червня 2020 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.
Одним із напрямків реформування системи освіти України є інтегрування дітейз особливими освітніми потребами, зокрема дошкільного віку, в освітній простір. Залучення дитини, яка має особливі освітні потреби, до інклюзивних груп закладу дошкільної освіти передбачає її обов’язковий психологічний супровід, адже якими б не були потенційні можливості розвитку дитини, у неї завжди залишаються специфічні труднощі, зумовлені порушеннями її розвитку.
Модератори вебінару Ірина МАРУХИНА, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, та Лариса КОНДРАТЕНКО, методист центру, актуалізували зміст поняття «діти з особливими освітніми потребами», презентували алгоритм роботи практичного психолога щодо психологічного супроводу інклюзивних груп закладу дошкільної освіти, акцентували увагу слухачів на змісті корекційно-розвиткової роботи з дитиною дошкільного віку з особливими освітніми потребами, завданнями психологічної підтримки батьків особливих дітей та вихователів інклюзивних груп.
Відеозапис вебінару можна переглянути за посиланням:
1 частина – https://youtu.be/SHiTQpxw1hs ,
2 частина –https://youtu.be/GYFwQlaeIbg.
Презентацію розміщено у рубриці «Психологічна служба системи освіти» («Методична скарбничка»).