САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ – У САМОМОТИВАЦІЇ, АБО ВІД ФОРМАЛЬНОЇ – ДО ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ (РОБОТА ПІД ЧАС КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ COVID-19)
Фахово, своєчасно та грамотно допомагати педагогічним працівникам, зокрема у періоди життєвих викликів, можуть наставники, які постійно займаються саморозвитком із проєкцією на практичні трансформаційні доробки власних інтелектуальних здобутків, на що і була спрямована активна діяльність 20 методистів навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО у період (13.03 – 09.06.2020) оголошення карантинних заходів, що втілилось у: розробку для вчителів області 125 методичних рекомендацій, 104 публікацій, 76 мобільних інформаторів; проведення 32 масових онлайн-заходів та отриманням, за результатами активної самоосвіти, – 184 сертифікатів і свідоцтв міжнародного та всеукраїнського рівнів.
З метою сучасного висвітлення актуальних питань:
- опанування змісту освіти у віддаленому режимі (проведено обласний вебінар, 4118 переглядів);
- моделювання дистанційного навчання учнів (розроблено 16 рекомендацій);
- проходження процедури ДПА в умовах оголошеного карантину (розроблено 16 рекомендацій);
- професійного саморозвитку вчителів (розміщено 76 тематичних інформацій на сайті СОІППО; проведено 32 онлайн-заходи, сукупно 8947 переглядів) та ін.,
методисти-предметники інституту навчалися на онлайн-курсах зарубіжних (Learning, Khan Akademy та ін.), вітчизняних (EdEra, Prometheus, «На урок», «Всеосвіта», «КМ», «Дія. Цифрова освіта», «Уміти» та ін.) платформ за напрямами: навчання змісту предметів, цифрова грамотність, дистанційне навчання, виховні стратегії та ін.
На часі – підготовка до процедури ЗНО та організованого початку 2020-2021 навчального року.