Онлайн-заняття обласної школи майбутнього вчителя-методиста
Згідно з пунктом 5.2 Типового положення про атестацію педагогічних працівників встановлено, що педагогічні звання «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист» можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, що пройшли апробацію та схвалені закладами післядипломної освіти. Питанням специфіки та особливостям структурування власної методичної розробки було присвячено онлайн-заняття обласної школи майбутнього вчителя-методиста, яке відбулося 27 травня 2020 року в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
У ході віртуальної комунікації Нікітін Ю.О., ректор Сумського ОІППО, д.істор.н., доцент висвітлив питання андрагогічної взаємодії та висловив загальні зауваження, рекомендації до написання власної методичної розробки.
Зі словами актуальності та важливості теми зібрання до учасників звернулась Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, д.пед.н., доцент, ознайомивши присутніх із нормативно-правовою базою, специфікою та особливостями моделювання власної методичної розробки.
Під час дидактичного тренінгу «Від педагогічної ідеї – до практичної реалізації» Сєрих Л.В., завідувач кафедри теорії і змісту освіти Сумського ОІППО, к.пед.н., доцент, зосередила увагу на правильності визначення об’єкта й предмета дослідження.
Рекомендаціями щодо створення власної методичної розробки (з практичного досвіду моделювання) поділилась Євтушенко О.І., завідувач методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Білопільської міської ради.
З порядком подання робіт на розгляд комісії зі схвалення власних методичних розробок педагогічних працівників ознайомила Сердюк О.П., завідувач навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО.
По закінченню роботи учасники онлайн-заняття обласної школи майбутнього вчителя-методиста отримали методичні рекомендації.