ФОРМУЄМО ПРЕДМЕТНУ ГЕОГРАФІЧНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ДОСЛІДЖУЮЧИ ВИРОБНИЧІ ЦИКЛИ
Фокус природничо-географічної освіти, у контексті вимог до нової української школи, спрямовано на поєднання гносеологічних, прагматичних знань з проєкцією на результатоцентризм, на чому й було акцентовано увагу слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів за темою «Природничо-географічна освіта в контексті вимог НУШ» (куратор – Удовиченко І.В., д.пед.н., доцент) у Сумському ОІППО 26-28.02.2020.
З метою оволодіння знаннями щодо організації людино-географоцентричного освітнього середовища НУШ, формування навичок моделювання банку запитань К-спрямування за 4-ма змістовими лініями НУШ, проєктування результатоцентричної природничо-географічної освіти в контексті вимог НУШ, 29 учителів закладів загальної середньої освіти області (у змістовому ланцюгу «теорія – методика – практика») на курсах підвищення кваліфікації набували навичок змістового моделювання, опановувавши теорію навчання географії (день 1), досліджуючи практичну складову курсу за допомогою вивчення виробничих циклів борошномельно-круп’яної, хлібо-пекарської промисловостей на ТОВ «Сумська паляниця» (день 2) та моделюючи, засобами інтерактивної взаємодії, банк тематичних запитань К-спрямування, на засадах соціально-економічної географії та за результатами адаптування теоретичного блоку інформації до місцевих особливостей спеціалізованих виробничих циклів (день 3).
У підсумку, – підвищення рівня теоретичної грамотності, реалізація практичної складової географії, підтримка державного товаровиробника, розробка банку запитань К-спрямування, набуття навичок моделювання результатоцентричної освіти, що вцілому спрямовано на формування предметної географічної компетентності та підвищення рівня фахової грамотності педагогів.