ІV ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»

golovnaЗ метою обговорення актуальних питань формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих та позашкільних закладів освіти, 27 лютого 2020 року на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти було проведено ІV Всеукраїнську науково-методичну практичну конференцію «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

Співорганізаторами конференції виступили Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпровської обласної ради», Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, доктор юридичних наук, професор Вікторія Гробова, яка зазначила, що формування та розвиток індивідуальних та життєвих компетентностей учнів важливо налагоджувати через їх шкільний досвід та взаємодію з викладачами. Вона відмітила, що освітяни мають на власному прикладі показувати прагнення до постійного вдосконалення, здорового способу життя та інноваційності у всіх сферах діяльності. Продовжив привітання голова оргкомітету конференції, ректор КЗ СОІППО, доктор історичних наук, доцент Юрій Нікітін, який наголосив на щорічному зростанні масштабів конференції, що надає більше можливостей обговорити актуальні питання формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів та обмінятися цінним досвідом з колегами-освітянами. Інформативних секційних засідань, творчих та особистих надбань учасникам побажав Іван Бех, директор Інституту проблем виховання Національної Академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, академік.

Пленарне засідання розпочала завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Сєрих. У своїй доповіді вона розкрила питання компетентнісного підходу модернізації освітнього процесу закладів післядипломної освіти, а саме: ролі методик, технологій та участі в освітніх проектах для розвитку людського та професійного потенціалу серед педагогів.

З доповіддю про основні етапи реалізації наукової розробки, над якою працює науково-педагогічний колектив Інституту, виступив проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Сергій Грицай. Він зупинився на актуальних компетентностях сучасного педагога та створеній науковій моделі розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти.

Протягом пленарного засідання учасники конференції прослухати та обговорити доповіді заступника директора з навчально-виробничої роботи Державного професійно-технічного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну» Валерії Докторович; доцента кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидата педагогічних наук Валентини Успенської; доцента кафедри виховання й розвитку особистості Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти», кандидата мистецтвознавства Вікторії Чуркіної.

Перед початком секційних засідань учасники мали змогу ознайомитися з тематичними кабінетами Нової української школи, що обладнані на базі КЗ СОІППО.

Робота конференції здійснювалася за такими напрямами:

  • Особистісно-професійна компетентність педагога дошкільної освіти;
  • Особистісно-професійна компетентність педагога початкової освіти;
  • Професійна компетентність педагога освітніх галузей «природознавство» та «фізична культура та здоров'я»;
  • Особистісно-професійна компетентність педагога мистецької та технологічної галузей;
  • Особистісно-професійна компетентність педагога фізико-математичних дисциплін;
  • Компетентність педагога професійної освіти;
  • Особистісно-професійна компетентність педагога музичного мистецтва;
  • Професійна соціально-гуманітарна компетентність педагога;
  • Психолого-педагогічний супровід професійного зростання педагога;
  • Професійна компетентність педагога позашкільної освіти;

Реалізація тематичних напрямів відбувалася у формі круглих столів та освітньо-тренінгових майданчиків (тренінгів, майстер-класів, дискусій).

У роботі конференції взяли участь завідувачі, методисти міських (районних) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти виконавчих комітетів міських (районних) рад, адміністрацій Сумської області; директори (завідувачі) закладів дошкільної освіти Сумської області; директор Харківського НВК «школа І-ІІІ ст. – ДНЗ (ясла-садок)» № 8 Харківської міської ради; методисти міських, районних центрів позашкільної освіти; викладачі Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка; КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»; ВКНЗ Сумської обласної ради «Путивльський педагогічний коледж імені С. В. Руднєва», ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище ім. А.С. Макаренка» Лебединської міської ради; Індустріально-педагогічного технікуму Конотопського Інституту СумДУ; Сумського вищого училища мистецтв і культури ім. Д. С. Бортнянського; Сумського будівельного коледжу, м. Суми Сумської області; методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО; Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; методисти навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та ЗНО КЗ СОІППО; Заслужені вчителі України; викладачі-методисти, заступники директорів, педагоги-організатори, практичні психологи, учителі, керівники гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти Київської, Житомирської, Закарпатської, Львівської, Миколаївської, Сумської, Харківської областей.

Всеукраїнська науково-методична практична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» уже четвертий рік поспіль успішно слугує освітньою платформою для представлення та обговорення доповідей та виступів науковців, методистів, педагогів, учасників круглих столів та майстер-класів з усієї країни. За результатами проведеної конференції педагогічні, методичні та керівні кадри системи освіти обмінялися власним досвідом та практичними надбаннями, налагодили взаємозв’язки та здійснили професійне вдосконалення відповідно до сучасних трансформацій суспільства та формування й розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Запрошуємо до співпраці науково-педагогічну спільноту України в наступному році на ювілейній V Всеукраїнскій науково-методичній практичній конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO