STEM-УРОК: ВІД ІДЕЇ ДО НАВЧАЛЬНОДОСЛІДНОЇ ТА ТВОРЧОЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

golovnaНа виконання програми дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Науково-методичні засади створення та функціонування Всеукраїнського науково-методичного віртуального центру», відповідно до плану роботи лабораторії STEM-освіти Сумського ОІППО для вчителів природничо-математичних дисциплін за участю науковців, магістрантів та викладачів вищих навчальних закладів, на базі інституту, 27 листопада 2019 року було проведено обласний науково-практичний семінар «STEM-урок. Навчально-дослідна та творчо-експериментальна діяльність учнів при вивченні природничо-математичних дисциплін».

У ході реалізації основних напрямів діяльності лабораторії STEM-освіти Сумського ОІППО було визначено ступінь готовності закладів загальної середньої освіти області до впровадження основних напрямів STEM-освіти, окреслено методичні проблеми до розв’язання яких долучаються провідні фахівці кафедр Сумського ОІППО. Саме тому метою науково-практичного семінару було визначено розвиток фахової компетентності педагогів щодо організації навчально-дослідної, інтелектуальної та творчо-експериментальної діяльності учнів при вивченні природничо-математичних дисциплін.

З вітальним словом до учасників заходу звернувся Грицай С.М., проректор з наукової роботи Сумського ОІППО. Грицай С.М. також зосередив увагу присутніх на тому, що сучасна школа ХХІ століття покликана освоювати нові організаційні форми навчально-виховного процесу, які б сприяли швидкому і активному засвоєнню учнями необхідної наукової інформації, створенню оптимальних умов для навчально-пізнавальної діяльності, вихованню духовності особистості. Грицай С.М. акцентував увагу педагогів на основних світових тенденціях розвитку STEM-освіти та ознайомив присутніх з результатами упровадження Програми SТЕМ-освіти в закладах освіти області.

Кода С.В., науковий керівник науково-дослідної лабораторії STEM-освіти, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО презентувала сучасні форми організації навчально-дослідної, інтелектуальної та творчо-експериментальної діяльності учнів при вивченні природничо-математичних дисциплін та провела майстер-клас по моделюванню STEM-уроку. Кода С.В. особливу увагу приділила стратегіям, що сприяють професійному розвитку фахової компетентності педагогів в умовах реформування освіти, та конструюванню навчальних дисциплін і окремих дидактичних елементів навчальних програм на міждисциплінарних засадах в умовах сучасного освітнього середовища.

Сударєва Г.Ф., старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту Сумського ОІППО, презентуючи SТЕМ-освіту як інноваційний напрям розвитку освіти України, особливу увагу приділила розробці моделей, схем, рекомендацій для учнів щодо участі в STEM-заходах.

Майстер-класи «Освітній потенціал STEM-уроку» з використанням сучасних педагогічних засобів навчання провели вчителі опорних закладів освіти:

Коренев О.В., учитель фізики Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області (опорний заклад);

Полтавець Л.В., учитель фізики та інформатики Грунської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М. Дігтяренка Грунської сільської ради Охтирського району Сумської області;

Ляшенко М.Ю., учитель інформатики та математики Глухівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Глухівської міської ради Сумської області.

Сєрих Л.В., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти, обговорила з учасниками семінару актуальні питання STEM-освіти, обґрунтувала причини актуалізації проблеми навчання учнів STEM-дисциплін. Учителі й науковці за «круглим столом» визначили цілі та завдання STEM-освіти в умовах сучасного освітнього простору, обрали вектори їх реалізації при вивченні природничо-математичних дисциплін.

Підбиваючи підсумки семінару, учасники разом із представниками опорних шкіл та адміністрацією Сумського ОІППО визначили основні складові розвитку STEM-освіти на Сумщині, окреслили завдання, що постають перед сучасним учителем природничо-математичних дисциплін, висловили пропозиції й побажання щодо подальшої співпраці з Сумським ОІППО.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO