Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2019 рік, 26.11.2019 на базі Сумського ОІППО відбулося засідання обласної творчої групи вчителів історії «Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії».
Під час роботи обласної творчої групи Третьякова О.В., методист з історії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО наголосила на тому, що основним завданням закладів загальної середньої освіти є формування ключових компетентностей. Кожна з ключових компетентностей передбачає засвоєння учнем не окремих непов’язаних один від одного елементів знань і умінь, а оволодіння комплексною процедурою, в якій для кожного виділеного елементу структури характерна відповідна сукупність освітніх компонентів. Третьякова О.В. акцентувала увагу також на: основних ознаках ключових компетентностей; сучасних вимогах, які стоять перед учителями історії та суспільствознавчих дисциплін щодо набуття учнями предметних компетентностей.
Досвідом із реалізації наскрізних змістових ліній та формування предметних компетентностей на практичних заняттях з історії поділилися Гармаш Л.О., учитель історії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради та Вовденко О.В., учитель історії Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради.
За підсумками засідання обласної творчої групи «Практична робота як засіб формування предметних компетентностей учнів з історії» надано методичні рекомендації.