ПАРТНЕРСТВО ЯК ОСНОВНА УМОВА КОМФОРТУ ДИТИНИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ТА СІМ’Ї
Ключовим компонентом НУШ є педагогіка партнерства, адже саме цей компонент формули Нової школи визначає її місію – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Як запровадити в закладі освіти технологію партнерської взаємодії розглядали відповідальні за діяльність психологічної служби районів, міст, об’єднаних територіальних громад Сумщини під час обласного фокус-семінару «Психологічні засади педагогіки партнерства в НУШ»
Метою фокус-семінару, проведеного 28 березня 2019 року навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, було ознайомлення учасників з принципами педагогіки партнерства, з прийомами та формами роботи з батьками, учнями, що сприяють налагодженню успішної співпраці батьківської громадськості та педагогічних колективів шкіл.
З метою набуття первинних вмінь в учасників фокус-семінару методистами навчально-методичного центру психологічної служби проведено ряд активних форм навчання, спрямованих на визначення переважаючих якісних характеристик партнерських відносин; створення психологічних умов щодо формування партнерських відносин у системі «вчитель – учень»; побудову моделі партнерської взаємодії школи і сім'ї.
Учасники заходу зазначили, що запровадження педагогіки партнерства в закладі освіти сприятиме створенню комфортного психологічного клімату, формуванню високого рівня внутрішньої мотивації учнів до навчання. Найголовніше – за такого підходу суттєво змінюються стосунки між дітьми та батьками, оскільки модель співпраці, успішно засвоєна у школі, має шанс прижитися і в сім’ї. А це означає, що простір розвитку, у якому зростає дитина, буде по-справжньому гуманним.