Нова освіта – співпраця чи відчуження?
«Нова освіта – співпраця чи відчуження?» Під таким гаслом розпочалася міні-EdCamp (не)конференція 23 березня 2019 року в Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, який разом з громадською організацією «Біоетика» виступили організаторами заходу.
Панельну дискусію на тему «Нова освіта – співпраця чи відчуження?» модерував Юрій Петрушенко. Серед запрошених до дискусії: директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія Гробова; ректор Сумського ОІППО Юрій Нікітін; менеджер Сумської регіональної дирекції Національної суспільної телерадіокомпанії, голова громадського фонду «Суми» Олександр Такул; завуч з навчально-виховної роботи Сумської гімназії №1 Лариса Симоненко; а також спікери та експерти Ганна Губенко, Аня Лонге та Марья Нестерова.
Після процесу швидкого знайомства із спікерами (Speed geeking) та кави-брейк робота продовжилася в локаціях, яких налічувалось 7: «Рукавичка для людей з інвалідністю», «Рамковий вулик», «рідкий струменевий скальпель», «Плямистий камуфляж», «Правило Чаргаффа – ключ до ДНК», «Крани Анатолія Кокуша – «українська рука» у Голівуді», «Іон Деген: перша у світі операція з реплантації».
У першій експертній панелі працювали спікери: Ольга Семко («Комунікація як один із основних елементів побудови якісної інклюзивної освіти»); Андрій Отрішко, Євгеній Клопотенко («Культура харчування в НУШ: через діалог до змін світогляду»); Ганна Губенко («Недискримінаційна мова та нівелювання стереотипів у побудові комунікацій»; Алла Вознюк («Інноваційні техніки налагодження конструктивної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу»); Тетяна Нянькіна («канікули всередині нас»); Галина Коломієць («Комунікація та взаємодія у команді: всеукраїнські проекти»); Юлія Копнінська-Петриченко «Демократична школа: цінності, діалог та відповідальність».
Після формування вчительських панелей та обіду робота продовжилась у другій експертній паралелі: Аня Лонге («Молодь дебатує – проект чи навичка?»); Ольга Дашкіна, Юлія Котенко (відкритий урок з фізики, німецької мови та елементами мистецтва); Марья Нестерова (Цінності соціальної згуртованості в тріаді «школа – ЗВО – суспільство»); Лариса Гильова (Партнерська модель педагогічних стосунків: 4 сходинки до розуміння»; Карстен Грюнвальд («Учитель та учень на рівних»); Дар’я Черенщикова («Ризики професії, можливості роботи»).
За другою експертною панеллю працювала вчительська панель. Офіційно робота міні-EdCamp (не)конференції «Нова освіта – співпраця чи відчуження?» закінчилась після 16.00. Учасники отримали сертифікати та поділились емоціями: організація та проведення конференції на високому рівні сприяли розвитку компетентностей освітян області.