ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ

12 rezultНаступність – одна з обов’язкових вимог Державного стандарту початкової освіти, необхідна для здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Питання створення психологічних умов, які сприяли б безболісному переходу старшого дошкільника до навчання в початковій школі розглядали в рамках обласного семінару-практикуму практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумщини.

Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 14 березня 2019 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

Зі змістом поняття «наступність» та її психолого-педагогічними проблемами реалізації практичні психологи ознайомилися в ході семінару під керівництвом Л.О.Кондратенко, методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Під час роботи в мікрогрупах учасники розробили портрети сучасного випускника закладу дошкільної освіти та майбутнього школяра, визначилися з новоутвореннями дошкільного віку, важливими з точки зору психологічної готовності старшого дошкільника до навчання у школі.

Актуальною для практичних психологів була робота з визначення завдань та змісту діяльності практичних психологів закладів дошкільної освіти щодо забезпечення психологічного супроводу наступності між дошкільною та початковою ланками, підвищення психологічної компетентності батьків та вихователів з означених питань, організації взаємодії між практичним психологом закладу дошкільної освіти та школи на етапі переходу дитини з одного рівня навчання на інший.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO