ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ
Наступність – одна з обов’язкових вимог Державного стандарту початкової освіти, необхідна для здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Питання створення психологічних умов, які сприяли б безболісному переходу старшого дошкільника до навчання в початковій школі розглядали в рамках обласного семінару-практикуму практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумщини.
Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 14 березня 2019 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.
Зі змістом поняття «наступність» та її психолого-педагогічними проблемами реалізації практичні психологи ознайомилися в ході семінару під керівництвом Л.О.Кондратенко, методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Під час роботи в мікрогрупах учасники розробили портрети сучасного випускника закладу дошкільної освіти та майбутнього школяра, визначилися з новоутвореннями дошкільного віку, важливими з точки зору психологічної готовності старшого дошкільника до навчання у школі.
Актуальною для практичних психологів була робота з визначення завдань та змісту діяльності практичних психологів закладів дошкільної освіти щодо забезпечення психологічного супроводу наступності між дошкільною та початковою ланками, підвищення психологічної компетентності батьків та вихователів з означених питань, організації взаємодії між практичним психологом закладу дошкільної освіти та школи на етапі переходу дитини з одного рівня навчання на інший.