ІННОВАЦІЇ В РОБОТІ ПЕДАГОГА ПОЗАШКІЛЛЯ
Готовність педагогів закладів позашкільної освіти використовувати інновації, працювати в умовах інноваційного освітнього простору розглядали в рамках навчального тренінгу практичні психологи закладів позашкільної освіти Сумщини.
Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 27 лютого 2019 року на базі Сумського міського Центру науково-технічної творчості молоді.
Реалізація нових векторів розвитку позашкільної освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових чи вдосконалених концепцій, принципів, підходів до освіти, суттєвих змін у змісті, формах і методах навчання, виховання.
У ході інтерактивної взаємодії під керівництвом Л.О. Кондратенко, методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, учасники тренінгу визначилися з поняттям «інноваційна освітня технологія» та її складовими; розробили портрет сучасного керівника гуртка та творчого об’єднання, готового до впровадження освітніх інновацій; проаналізували власну здатність до інноваційної діяльності.
Актуальною для практичних психологів була робота з метафорою як засобом пошуку особистісних та професійних ресурсів для фахового саморозвитку та формування готовності працювати в умовах реформування позашкільної освіти.