ПЕРШОПРОХІДЦІ STEM-ОСВІТИ НА СУМЩИНІ

golovna resultНа виконання програми дослідно-експериментальої роботи Всеукраїнського рівня «Науково-методичні засади створення та функціонування Всеукраїнського науково-методичного віртуального центру» фахівцями КЗ Сумський ОІППО за сприянням Центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету для вчителів природничо-математичних дисциплін на базі Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області (опорний заклад), 14 грудня 2018 року, було проведено обласний навчально-методичний семінар з питань STEM-освіти.

Чому STEM-освіта так актуальна? Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. У суспільстві вагоме місце посядуть фахівці біо- та нано-технологій.

STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). Саме ці напрями лежать в основі сучасної методики освіти. При цьому навчальні дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а інтегровано у комплексі. Велике значення відіграє практичне застосування отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Навчання має перетворитися не просто у передачу знань від учителя до учнів, а значно розширити свідомість і підготувати випускника школи до зміни реальності.

Про розвиток науково-технічного напряму навчально-методичної діяльності в закладах загальної середньої освіти та основні тенденції розвитку STEM-освіти, зокрема, міждисциплінарних підходах у побудові навчальних програм та їх дидактичного забезпечення в умовах модернізації змісту природничо-математичної освіти доповіла присутнім старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО Кода Світлана. Особливу увагу було приділено стратегіям, що сприяють інтелектуальному розвитку педагогів та удосконаленню їх фахової компетентності в умовах реформування освіти. Разом, із представниками опорних шкіл, були визначені основні напрямки і можливості розвитку STEM-освіти на Сумщині, окреслені завдання, що постають перед сучасним учителем природничо-математичних дисциплін.

Майстер-клас по запровадженню STEM-освіти на уроках фізики провів учитель фізики вищої кваліфікаційної категорії Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Коренев Олександр.

З можливостями використання «Доповненої реальності» в навчальному процесі учителів ознайомив начальник Центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету Півень Андрій.

Присутні активно обговорювали актуальні питання STEM-освіти, висловлювали власні пропозиції і побажання щодо подальшої співпраці.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO