ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО – НАСОЛОДА Й СПІЛКУВАННЯ
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри теорії і методики змісту освіти Ларисою Сєрих було проведено курси підвищення кваліфікації (17.10.18-19.10.18 – екзаменаційна сесія) учителів образотворчого мистецтва, художньої культури та інтегрованого курсу «Мистецтво».
Малювання, як один із видів творчої навчальної діяльності, що забезпечує виховання в дітей зосередженості, уваги; розвиває в них уміння свідомо працювати, просторове мислення та уяву; дозволяє учням глибше зрозуміти красу й закономірності будови оточуючого світу.
Практичні інтерактивні заняття проходи в комунальному закладі Сумської міської ради Обласному Центрі позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю – «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів засобами виконання живопису» та «Розвиток пізнавальної діяльності учнів у процесі виконання графіки – ліногравюри» – на базі Сумської дитячої художньої школи імені Михайла Лисенка Сумської міської ради.
Основними завданнями проведення цих інтерактивних занять – майстер-класів є забезпечення індивідуально-особистісного та професійно-діяльнісного самовдосконалення слухачів на основі:
-
набутого професійного та життєвого досвіду відповідно до індивідуально-особистих інтересів;
-
активізації їхньої базової освіти;
-
соціальних запитів держави щодо ефективного виконання посадово-функціональних обов’язків;
-
основних індивідуально-особистісних та професійно-діяльнісних якостей, необхідних для успішного виконання стратегічної мети та завдань реформування освіти.
Наразі, учителі образотворчого мистецтва та художньої культури області набували професійно-педагогічної компетентності (обізнаності з новітніми науково обґрунтованими основами з педагогіки, психології, теорії і методики викладання мистецьких дисциплін для створення освітньо-розвивального середовища; проаналізували навчально-методичні засади виконання живопису, ліногравюри; розвивали вміння активізації пізнавальної діяльності учнів при проведенні майстер-класів з живопису, графіки; розвивали творче бачення та спроможність до творчої діяльності; ознайомилися з нетрадиційними техніками образотворчого мистецтва та навчилися застосовувати їх для активізації пізнавальної діяльності учнів.
Творіть разом з нами!