Пріоритетні напрями викладання хімії в основній та старшій школі в контексті Концепції «Нова українська школа»

 головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, 14 вересня відбувся традиційний (четвертий рік поспіль) обласний вебінар для вчителів хімії Сумської області за темою «Пріоритетні напрями викладання хімії в основній та старшій школі в контексті концепції «Нова українська школа».

Під час проведення вебінару Метейко Алла Володимирівна, методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу на нормативних документах професійного спрямування (Концепція профільного навчання у старшій школі, Концепція розвитку педагогічної освіти тощо) та тих, що стосуються викладання хімії в 2018-2019 н.р., проаналізувала зміст оновлених програм для 10 класу, звернувши увагу на їх особливостях та відмінностях від попередніх програм; зосередила увагу на основних змінах, які відбулися у навчальному процесі та відображені у нормативних документах. На завершення виступу методист інформувала учасників вебінару про початок експерименту всеукраїнського рівня з впровадження інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти та коротко проаналізувавши результати зовнішнього незалежного оцінювання з хімії 2018 року, надала методичні рекомендації щодо підготовки до ЗНО з хімії 2019 року (презентація додається).

Виступ Коростіль Лідії Анатоліївни, доцента кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, к.пед.н., висвітлював питання щодо сучасних форм організації освітньої діяльності з хімії. Було акцентовано увагу вчителів на нових формах проведення уроків, особливостях їх організації та формуванні нових навиків учителя нової української школи (проектування, моделювання, конструювання) (презентація додається).

Не менш актуальним був виступ Сударевої Галини Федорівни, старшого викладача кафедри професійної освіти та менеджменту Сумського ОІППО, яка детально зупинилася на змінах у змісті практичних робіт з хімії для 10 класу рівню стандарт та профільного рівню в контексті компетентнісного підходу та зосередила увагу на необхідності використання контекстних задач, як одного із засобів реалізації компетентнісного підходу (презентація додається).

Під час виступу Гловою Оксаною Анатоліївною, учителем хімії та біології КУ Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради, було розкрито питання щодо специфічності педагогічного підходу до учнів з особливими освітніми потребами при вивченні хімії. Учитель розповіла про навчальні програми для дітей з особливими освітніми потребами якими вона користується, особливості організації освітнього середовища та навчального процесу (наявність асистента вчителя, добір навчального та дидактичного матеріалу тощо), що були створені в їхньому закладі освіти з метою адаптації й організації співпраці дітей з особливими освітніми потребами та іншими школярами (презентація додається).

Для організації зворотного зв’язку було відкрито чат, за допомогою якого вчителі мали можливість поставити запитання і поспілкуватися з виступаючими та учасниками вебінару.

За підсумками вебінару було надано методичні рекомендації.

Повну інформацію можна отримати, переглянувши відеозапис вебінару за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Dq0D2MEc8EU

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO