Обласний методичний вернісаж «Калейдоскоп педагогічних ідей учителя-словесника»
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2018 рік, 11 квітня відбувся обласний методичний вернісаж «Калейдоскоп педагогічних ідей учителя-словесника», який об’єднав 58 учителів української мови та літератури, методистів з міст, районів, об’єднаних територіальних громад області.
Мета заходу – визначити складники творчості вчителя, акцентувати увагу на елементах педагогічної майстерності, створити сучасне інформаційне середовище, яке спонукає до проявів творчого мислення педагога; популяризувати педагогічні знахідки вчителів української мови та літератури Сумщини, новаторські прийоми й форми співпраці «творчий учитель – творчий учень»; сприяти поширенню й використанню досвіду роботи вчителів; розвивати комунікативні здібності педагогів у процесі міжособистісного спілкування.
Відкрила захід мотиваційним виступом Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент.
Шерстюк Л.М., методист з української мови та літератури Сумського ОІППО, ознайомила присутніх з метою, завданнями та планом роботи заходу; провела інтерактивну вправу «Очікування»; у виступі представила результативну акмеорієнтовану модель професійного розвитку вчителя-філолога.
Кайнара С.І., учитель Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради, переможець обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Українська мова та література» поділилася досвідом участі у конкурсі.
Модератори педагогічних студій Чернова Т.Ю., Баєва А.В., Рогова Н.В., Тімченко С.О. презентували плани роботи та спікерів педагогічних студій.
У другій частині заходу працювали педагогічні студії.
Педагогічна студія № 1 «Розвиток професійної компетентності педагогів: коучинговий підхід» (модератор – Чернова Т.В., доцент інженерно-педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, тренер Міжнародної школи менторінгу і коучингу, співавтор програми «Педагогічний коучинг», експерт, коуч, керівник проекту «Розвиток професійної компетентності педагогів: коучинговий підхід»). Спікери –
Закорко В.В., методист української мови та літератури інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради; Гончаренко В.М., учитель української мови та літератури Комунального закладу Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 м. Суми.
Педагогічна студія № 2 «Педагогіка партнерства учня й вчителя» (модератор – Баєва А.В., учитель української мови та літератури Сумської гімназії № 1 м. Суми, учитель-методист). Спікери – Шеденко Н.В., учитель Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради, учитель-методист; Грицай Л.В., учитель української мови та літератури Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу І.М. Середи Великописарівської районної ради, старший учитель.
Педагогічна студія № 3 «Сучасне освітнє середовище». Модератор – Рогова Н.В., учитель української мови та літератури Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 імені Героя Радянського Союзу ім. О. Бутка м. Суми. Спікери – Кайнара С.І., учитель Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради; Сітало О.Я., учитель української мови та літератури Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 м. Суми.
Педагогічна студія № 4 «Інтегрованість змісту освіти» (модератор – Тімченко С.О., учитель української мови та літератури Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 м. Суми, учитель-методист; Балобан С.М., учитель української мови та літератури Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія для талановитих та творчо обдарованих дітей»; Даниленко В.О., учитель української мови та літератури Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської селищної ради Сумської області (опорний заклад).
Учасники заходу ухвалили методичні рекомендації щодо професійного розвитку вчителя-філолога.