Підготовка до проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 та моніторингового дослідження випускників початкової школи
У Департаменті освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації 10 квітня 2018 року за участі директора Гробової В.П. відбулася організаційна нарада для відповідальних осіб за проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 та моніторингового дослідження випускників початкової школи у місцевих органах управліннях освітою, освітніх закладах, що увійшли до вибірки.
У нараді узяли участь Бирченко С.Л. – начальник відділу дошкільної, загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації, Ганжа Н.П. – провідний спеціаліст, Нікітін Ю.О. – ректор Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Удовиченко І.В. – проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, працівники навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання Сумського ОІППО – завідувач Остапенко О.І. та методисти – Борисенко О.Ф., Браткова Г.М., Жила О.М., Самойлова Т.В., Черних О.В., які виконуватимуть функцію відповідальних осіб за пункти проведення тестування.
На нараді обговорювалися питання організації та проведення досліджень у Сумській області, для відповідальних та інструкторів пунктів тестування, що увійшли до вибірки дослідження, представниками Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації було роз’яснено мету, завдання досліджень та звернено увагу на основних організаційних питаннях забезпечення пунктів тестування необхідними матеріалами.
Остапенко О.І. розповіла про технологію проведення моніторингового дослідження початкової освіти, його нормативне забезпечення, функції та обов’язки відповідальних осіб, також дала аналіз зразків завдань та анкети.
Борисенко О.Ф. ознайомила учасників наради із алгоритмом дій щодо проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018, ознайомила із інструкцією персоналу пунктів тестування та регламентними вимогами підготовки.