Обласний науково-практичний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, 21 березня 2018 року на базі Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Білопільської районної ради відбувся обласний науково-практичний семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти з теми «Спрямування змісту й організації освітнього процесу на формування в учнів загальнокультурної грамотності в умовах становлення нової української школи (за результатами науково-методичної співпраці Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Білопільської районної ради Сумської області з Інститутом проблем виховання НАПН України)».
Учасники семінару – 38 заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти районів, міст Сумської області. Із них – 11 заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти, що підпорядковані відділам освіти об’єднаних територіальних громад.
Захід відкрила методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО Іващенко І.І., яка ознайомила присутніх із планом роботи семінару та виступила з доповіддю «Особливості формування в підлітків національно-культурної ідентичності в сучасних умовах».
Заступників директорів з навчально-виховної роботи привітала директор Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1
Оксененко Г.К., яка розповіла про творчі успіхи педагогів закладу.
З метою налаштування учасників семінару на плідну та конструктивну роботу практичний психолог Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Рагуліна Наталія Олександрівна провела мотиваційний етюд «Джерело натхнення».
Під час пленарної частини обласного науково-практичного семінару виступила Євтушенко О.І., завідувач науково-методичної установи «Районний методичний кабінет» відділу освіти Білопільської районної державної адміністрації, з питання «Методологічні засади формування в учнів закладів загальної середньої освіти Білопільського району загальнокультурної грамотності в умовах становлення нової української школи».
Про результати науково-методичного співробітництва лабораторії громадянського та морального виховання Інституту проблем виховання НАПН України з Білопільською спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів № 1 з проблеми «Формування в підлітків національно-культурної ідентичності в загальноосвітніх навчальних закладах» розповіла Воропай І.Л., заступник директора з навчально-виховної роботи Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1.
У проведенні практичної частини обласного науково-практичного семінару брали участь:
Семенченко С.М., учитель історії, тренер проекту «З Україною в серці», яка провела з учасниками заходу тренінгове заняття «Формування ключових компетентностей, національно-патріотичних та громадянських якостей, національно-культурної ідентичності особистості засобами історичної освіти»;
Кривохижа І.О., учитель англійської мови, тренер проекту «Учителі англійської мови – агенти змін»; Матюха Т.Т., учитель англійської мови, учитель-ітвіннер програми eTwining Plus, які підготували й провели методичний воркшоп «Розвиток основних комунікативних умінь шляхом ефективного застосування сучасних засобів та методів формування громадянськості й патріотизму».
Учні 5-11-х класів успішно виступили з презентацією виховного проекту «Білопілля: від «А» до «Я».
Проведені заходи сприяли підвищенню теоретичного та науково-практичного рівнів заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань спрямування змісту й організації освітнього процесу на формування в учнів загальнокультурної грамотності, національно-культурної ідентичності в сучасних умовах.
На завершальному етапі обласного семінару методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО Іващенко І.І. ознайомила присутніх з методичним кейсом ідей та пропозицій. За підсумками роботи семінару обговорено роль та задачі заступників директорів з навчально-виховної роботи з питаньспрямування змісту й організації освітнього процесу на формування в учнів загальнокультурної грамотності в умовах становлення нової української школи, надано методичні рекомендації.