ВЕБІНАР ДЛЯ ОБ'ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД З ПИТАНЬ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО ЗНО-2018. ВИПУСК 1. ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНІ ДИСЦИПЛІНИ
На виконання усного доручення Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації та з метою якісного проведення зовнішнього незалежного оцінювання учнів закладів загальної середньої освіти об'єднаних територіальних громад у 2018 році, 20 лютого Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти започатковано проведення серії навчальних вебінарів «Організаційно-методичні аспекти підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до ЗНО у 2018 році», модератором яких є Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО.
Перший випуск тематичної серії вебінарів розпочався зі вступного слова Удовиченко І.В., проректора з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, про важливість систематичної якісної підготовки учнів до складання зовнішнього незалежного оцінювання – індикатора якості освіти, яка наголосила на доцільності особистісно-зорієнтованого підходу до кожного випускника закладу загальної середньої освіти в об'єднаній територіальній громаді.
Питання організаційних аспектів проведення ЗНО-2018 у Сумській області висвітлила Остапенко О.І., завідувач навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання Сумського ОІППО, нагадавши учасникам вебінару календар ЗНО-2018, особливості реєстрації на основну сесію ЗНО-2018, специфіку пробного ЗНО, корисні посилання тощо.
З методичними аспектами підготовки учнів закладів загальної середньої освіти об'єднаних територіальних громад до зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році ознайомили методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО з навчальних предметів: математика – Свєтлова Т.В., фізика – Карпуша В.М., біологія – Голубенко Т.С., географія – Попов В.Д., хімія – Метейко А.В., які наголосили на особливостях сертифікаційних робіт попередніх років, тестових моделях та їх специфікаціях, акцентувавши увагу на важливості систематичної діяльності вчителя з підготовки учнів-випускників до ЗНО.