Методичний порадник з математики
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, на базі Некрасівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Ялинка» Глухівської районної ради 25 січня 2018 року Свєтловою Т.В., методистом з математики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, проведено методичний порадник «Особливості підготовки учнів до ЗНО з математики в 2018 році».
У заході взяв участь 21 учитель математики, які викладають в 9 та 11 класах закладів загальної середньої освіти Глухівського району.
Свєтлова Т.В., методист з математики Сумського ОІППО, акцентувала увагу присутніх на важливості підготовки випускників загальної середньої освіти до успішної участі в ЗНО з математики та наголосила на організаційно-методичних аспектах проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2018 році; ознайомила із загальною характеристикою сертифікаційної роботи з математики ЗНО-2018, системою нарахування балів за виконання завдань, критеріями оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю; особливостях використання сучасних комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання, он-лайн ресурсів у процесі підготовки учнів до ЗНО-2018 з математики.
Окрім того, методистом математики Сумського ОІППО Свєтловою Т.В.
з учителями району проведено практичне заняття-тренінг з розв’язування завдань у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики.
Ричка С.П., методист з математики методичного кабінету відділу освіти Глухівської районної ради, проаналізувала результативність складання державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2017 році випускниками закладів загальної середньої освіти Глухівського району та презентувала систему заходів щодо її підвищення.
За результатами порадника вчителям надано методичні рекомендації щодо підготовки учнів до складання зовнішнього незалежного оцінювання з математики; організації самоосвітньої діяльності учителів математики з підвищення власного фахового рівня.