Юні хіміки продовжують експериментувати

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, 15 січня 2018 року на базі кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка відбувся традиційний «Хімічний колоквіум» для учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії. Мета заходу – поглибити знання й вміння учнів з предмету.

У хімічному колоквіумі взяло участь 40 учнів 9-11 класів із 18 районів і міст Сумської області, а також Сумської обласної гімназії-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей Сумської обласної ради.

Програма навчання для кожного класу була зорієнтована на відпрацювання практичних навичок під час виконання експериментальних досліджень, а саме:

  • 9 клас – «Методика виконання якісного аналізу розчинів неорганічних речовин. Різновиди хімічно-експериментальних завдань та способи їх вирішення» (викладачі: Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, к.пед.н., лаборант кафедри), «Визначення вмісту натрій гідроксиду та натрій карбонату при їх сумісній присутності в розчині» (викладач: Бабенко О.М., доцент кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, к.пед.н., лаборант кафедри);

  • 10 клас – «Визначення масової частки Сu2+ у мідному купоросі» (викладач: Пономарьова Л.М., доцент кафедри терапії, фармакології, клінічної діагностики та хімії Сумського національного аграрного університету, к.хім.н., лаборант кафедри), «Аналіз якісного складу неорганічних речовин» (викладач: Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, к.пед.н., лаборант кафедри);

  • 11 клас – «Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач з тем «Спирти (одноатомні та багатоатомні), феноли, карбонові кислоти і їх похідні (естери, жири, мила)» (викладач: Харченко Ю.В., доцент кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені  А.С. Макаренка, к.хім.н., лаборант кафедри).

Невід’ємною складовою предметної компетентності з хімії є сформованість умінь проведення хімічного експерименту та розуміння процесів, що під час нього відбуваються. Отже, чим більше юні хіміки будуть досліджувати й експериментувати, тим цікавішим і захоплюючим для них буде обраний предмет, і тим впевненіше вони будуть почувати себе під час змагань з хімії. 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO