Методичний порадник
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, на базі відділу освіти Сумської райдержадміністрації 11 січня 2018 року Свєтловою Т.В., методистом з математики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, проведено методичний порадник «Організаційно-методичні аспекти підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до олімпіад та ЗНО з математики».
У заході взяв участь 21 учитель математики, які викладають в 11 класах закладів загальної середньої освіти Сумського району.
Свєтлова Т.В., методист з математики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу присутніх на важливості підготовки випускників загальної середньої освіти до успішної участі в ЗНО з математики, проаналізувала результативність складання державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2017 році випускниками закладів загальної середньої освіти Сумського району.
Методист з математики наголосила на організаційно-методичних аспектах проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2018 році; ознайомила із загальною характеристикою сертифікаційної роботи з математики ЗНО-2018, системою нарахування балів за виконання завдань, критеріями оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
З учителями математики Свєтловою Т.В. проведено практичне заняття-тренінг з розв’язування завдань у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики.
Свєтлова Т.В. акцентувала увагу присутніх на організаційно-методичних аспектах підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, ознайомила вчителів з можливістю використання сучасних навчально-методичних посібників та он-лайн ресурсів для підготовки учнів до олімпіади та ЗНО-2018 з математики.
Методистом з математики надано методичні рекомендації щодо підготовки учнів до складання зовнішнього незалежного оцінювання з математики та до олімпіади; організації самоосвітньої діяльності учителів математики з підвищення власного фахового рівня.