Зміст і структура роботи закладу професійної (професійно-технічної) освіти з учнями з особливими освітніми потребами»
У рамках експерименту регіонального рівня з теми «Професійна підготовка учнів з особливими освітніми потребами у професійно-технічному навчальному закладі») 9 січня 2018 року на базі Державного навчального закладу «Глухівське вище професійне училище» був проведений науково-практичний семінар на тему «Зміст і структура роботи закладу професійної (професійно-технічної) освіти з учнями з особливими освітніми потребами».
Учасниками науково-практичного семінару були педагогічні працівники Державного навчального закладу «Глухівське вище професійне училище», як учасники експерименту регіонального рівня.
Метою заходу було ознайомлення з основними етапами реалізації експерименту регіонального рівня щодо професійна підготовка учнів з особливими освітніми потребами у професійно-технічному навчальному закладі; системою організації роботи професійно-технічного навчального закладу щодо професійної підготовки учнів з особливими освітніми потребами
Відкрила захід директор Навчально-методичного центру ПТО у Сумській області, кандидат педагогічних наук Самойленко Наталія Юріївна, яка у своєму виступі наголосила на важливості проведення експериментальної роботи для підвищення рівня методичної компетентності педагогічного працівника.
У рамках науково-практичного семінару, Марухина Ірина Володимирівна, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти представила результати опитування учнівського та педагогічного колективу навчального закладу про визначення основних психолого-педагогічних й методичних потреб щодо успішної професійної підготовки учнів з особливими освітніми потребами.
Дегтяренко Тетяна Миколаївна, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, завідувач лабораторії корекційно-реабілітаційних технологій СумДПУ імені А.С. Макаренка, доктор педагогічних наук, професор, науковий консультант експерименту, звернула увагу на необхідності розвитку особистісно-професійної компетентності педагога для роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
Під час семінару Вознюк Алла Вікторівна, завідувач кафедри психології КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат психологічних наук, доцент, науковий керівник експерименту організувала групову робота в форматі brainstorming, яка сприяла генерації ідей з метою визначення основних завдань й організаційних форм при розробці системи роботи професійно-технічного навчального закладу щодо професійної підготовки учнів з особливими освітніми потребами.