Розвиток особистісно-професійної компетентності педагога – запорука підвищення якості освіти
У рамках експерименту всеукраїнського рівня з теми «Теоретико-методичні засади розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти» 11 січня 2018 року на базі Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 був проведений науково-практичний семінар на тему «Розвиток особистісно-професійної компетентності педагога – запорука підвищення якості освіти».
Учасниками науково-практичного семінару були педагогічні працівники Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12, як учасники експерименту всеукраїнського рівня.
Метою заходу було ознайомлення з основними етапами реалізації експерименту всеукраїнського рівня щодо особливостей вдосконалення професійної діяльності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти; підвищення рівня обізнаності щодо змісту та структури особистісно-професійної компетентності педагога.
Відкрив захід проректор з наукової роботи, кандидат педагогічних наук Грицай Сергій Михайлович, який у своєму виступі представив результати опитування педагогів щодо розуміння сутності та особливостей особистісно-професійної компетентності педагога.
У рамках науково-практичного семінару були використані інноваційні організаційні форми та методи роботи:
- фасилітаційна техніка «Wold cafe» «Особистісно-професійна компетентність як умова професійної успішності педагога» (модератор – Вознюк Алла Вікторівна, завідувач кафедри психології комунального закладу сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат психологічних наук, доцент);
- колективна робота в форматі brainstorming «Модель особистісно-професійної компетентності педагога» (модератор – Вознюк Алла Вікторівна, завідувач кафедри психології комунального закладу сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат психологічних наук, доцент);
- заняття у форматі Workshop «Зміст та структура соціально-рольової компетентності педагога» (модератор – Чижиченко Наталія Миколаївна, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології комунального закладу сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, тренер і консультант сумського міського громадсько-молодіжного об’єднання «міський кризовий центр»);
- інтерактивне заняття з елементами тренінгу «Емоційно-регулятивна компетентність педагога як показник ефективної професійної діяльності» (модератор – Гільова Лариса Леонідівна, старший викладач кафедри психології сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, практичний психолог, член української спілки психотерапевтів, психотерапевт в методі позитивної психотерапії, голова сумського представництва українського інституту позитивної крос-культурної психотерапії).