Обласний семінар-практикум учителів інтегрованого курсу «Мистецтво»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 13 грудня 2017 на базі Сумського ОІППО відбувся обласний семінар-практикум учителів інтегрованого курсу «Мистецтво» «Сприймання, аналіз та інтерпретація творів мистецтва» за модерації Сердюк О. П., методиста з музики та естетичних дисциплін Сумського ОІППО та Сєрих Л. В., методиста з образотворчого мистецтва Сумського ОІППО, к.пед.н., доцента.
Мета заходу – ознайомити учасників семінару-практикуму з методами та прийомами аналізу, інтерпретації творів мистецтва на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».
У заході взяли участь 15 представників з: Великописарівського, Глухівського, Кролевецького, Липоводолинського, Недригайлівського, Тростянецького, районів; міст Глухів, Лебедин, Охтирка, Суми (2 особи); представники ОТГ (Боромлянської с/р, Березівської с/р, Миколайвської с/р Білопільського району) та Державного ліцею-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовко «Кадетський корпус» ім. І.Г. Харитоненка.
Сєрих Л. В., методист з образотворчого мистецтва Сумського ОІППО, к.пед.н., доцент ознайомила присутніх із сучасними тенденціями розвитку мистецької освіти та методикою проведення фасилітованої дискусії.
Сердюк О. П., методист з музики та естетичних дисциплін Сумського ОІППО наголосила на особливостях сприймання та сприйняття як педагогічних категоріях, а також надала методичні рекомендації щодо методики сприймання творів музичного мистецтва на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».
Латіфова Н.Г., старший викладач відділу образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва та реставрації вищого училища мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського та Ткаченко Н.В., викладач дитячо-хорової студії вищого училища мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського провели майстер-клас для учасників заходу «Використання методів сприймання та інтерпретації творів мистецтва на різних етапах уроку інтегрованого курсу «Мистецтво».
По завершенню учасники обласного семінару отримали методичні рекомендації.