Нарада щодо підсумків зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року в Сумській області та завдань на 2018 рік
З метою підбиття підсумків зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року в Сумській області та завдань на 2018 рік, 10 листопада 2017 року у державному позашкільному оздоровчому закладі санаторного типу «Ровесник», за участю директора Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Гробової В.П., директора Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Сидоренка О.Л., відбулась нарада для керівників місцевих органів управління освітою та завідувачів районних (міських) методичних кабінетів, керівників методичних служб об’єднаних територіальних громад.
Вступним словом розпочала нараду директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Гробова В.П., яка наголосила на важливості процедури зовнішнього незалежного оцінювання.
Із детальним аналізом результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року в Сумській області ознайомила учасників наради проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Удовиченко І.В., яка звернула особливу увагу присутніх на результати ЗНО випускників 11 класу закладів загальної середньої освіти з кожного навчального предмету за показниками: середнього балу, результату 160+, 180-200 балів, провівши паралель із 2016 роком, окремо зупинившись на результатах зовнішнього незалежного оцінювання випускників із новостворених об’єднаних територіальних громад.
Із результатами Сумської області за 10 років ознайомив учасників наради директор Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Сидоренко О.Л., який дав аналіз результативності участі випускників закладів загальної середньої освіти Сумської області у зовнішньому незалежному оцінюванні за чотирма типами населених пунктів та за показником 175 балів і більше; виокремив та показав місця на шкалі результати міст обласного підпорядкування.
Кульмінаційним моментом наради стало виокремлення першочергових завдань щодо визначення шляхів підвищення рівня якості освітнього процесу в школі, місті, районі, області та наголошення на максимальному зміщенні акцентів освітнього процесу на персоніфікацію підготовки кожного випускника.