Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі її розвитку
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 12 жовтня на базі відділу освіти та освітніх закладів Тростянецької райдержадміністрації, за модерації Міщенко Л.Б., методиста з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, проведено дидактико-педагогічний колоквіум «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти», для педагогічних працівників, педагогів загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів, що опікуються дошкільною та початковою освітою Тростянецького району.
Усього взяло участь у колоквіумі 35 педагогів.
У ході проведення заходу розглянуті питання: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі», «Роль методичної служби в наступності між дошкільною та початковою освітою»; проведено «круглий стіл» за темою «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі», інтерактивний практикум «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти».
Ознайомлення з реалізацією наступності дошкільної та початкової освіти на практиці було здійснено на базі: Смородинського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад; дошкільного навчального закладу «Дубравушка» Кам’янської сільської ради; Камянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тростянецької районної ради.
Завершилась робота наданням рекомендацій щодо активізації процесу наступності дошкільної та початкової освіти в місті.