Обласна школа молодого вчителя математики «Проектування ІКТ супроводу уроку математики»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 28 вересня 2017 року в Сумській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка відбулося заняття обласної школи молодого вчителя математики за темою «Проектування ІКТ супроводу уроку математики».
Під час заходу вчителі математики Сумської області в кількості 25 осіб мали можливість розширити свої знання щодо проектування ІКТ супроводу уроку математики, ознайомитись із досвідом роботи вчителів математики Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка.
Методист математики Свєтлова Т.В. ознайомила присутніх із сучасними комп'ютерно-орієнтованими засобами навчання, які використовуються на сучасному компетентістно зорієнтованому уроці математики; акцентувала увагу на методичних аспектах проектування ІКТ супроводу уроку математики, надала поради молодим учителям щодо моделювання сучасного уроку.
Методист математики інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради Ткаченко В.М. розповіла про основні вимоги до сучасного уроку математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій навчання, зосередила увагу на використанні сучасних методів навчання на основних його етапах.
Учитель математики Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Ткаченко Л.М. провела майстер-клас щодо використання хмарних технологій у процесі навчання математики, зокрема хмарного середовища Microsoft Offiсe 365.
Молоді вчителі математики області мали змогу ознайомитись із матеріально-технічним забезпеченням кабінетів математики Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка, відвідати та проаналізувати уроки з ІКТ супроводом учителів математики:
Маренцевої К.І. – «Порівняння звичайних дробів», 6-А клас; Дєєвої А.В. – «Властивості функцій», 9-А клас.
Під час заходу вчителі математики Сумської області мали можливість розширити свої знання про сучасні інформаційно-комунікаційні технології, ознайомились з різними освітніми комп’ютерними середовищами.
По завершенню роботи вчителі отримали, для використання в роботі, методичні рекомендації щодо проектування ІКТ супроводу уроку математики, дидактичні та електронні матеріали семінару з моделювання сучасного уроку.