Успішна опорна школа: міф чи реальність?
30 травня, в рамках курсів підвищення кваліфікації, Аллою Вікторівною Вознюк, кандидатом психологічних наук, доцентом, завідувачем кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, завідувачем науково-дослідної лабораторії з організації роботи опорних шкіл, було проведено тренінгове заняття «Успішна опорна школа: міф чи реальність?» для заступників директорів з навчально-виховної роботи.
Метою заходу було обґрунтування необхідності створення опорної школи в об’єднаних територіальних громадах, визначення її основної мети; виокремлення та характеристика основних факторів, які впливають на успішність функціонування опорної школи.
Під час заходу Алла Вікторівна, як обласний координатор та регіональний тренер Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу», звернула увагу слухачів на важливості створення безпечного освітнього середовища та налагодження конструктивної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу, як одних із переважаючих факторів успішного функціонування опорної школи в об’єднаній територіальній громаді.
З метою набуття первинних вмінь щодо створення опорної школи, Ольга Вікторівна Панасовська, заступник директора з навчально-виховної роботи Миколаївської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Миколаївської селищної ради Білопільського району Сумської області, презентувала структуру опорної школи та наголошувала, що від відповідальності кожного суб’єкту освітнього процесу буде залежати ефективне надання якісних освітніх послуг.