Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2017 рік, 24 травня відбувся методичний порадник «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури» на базі Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Кролевецької районної ради.
На заході були присутні: Іванченко О.М., в.о. завідувача районного методичного кабінету відділу освіти Кролевецької районної державної адміністрації та учителі зарубіжної літератури Кролевецького району в загальній кількості 17 осіб.
Методист зарубіжної літератури та мов національних меншин Сумського ОІППО навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Захарченко І.О. ознайомила вчителів з формами роботи, які можна провести на уроці зарубіжної літератури з використанням ІКТ та особливостями оформлення сайту (інформаційне забезпечення сучасного освітнього процесу).
Під час обласного методичного порадника Лук’яненко Н.Г., учитель зарубіжної літератури Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Кролевецької районної ради; Суходуб Т.Е., учитель зарубіжної літератури Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Кролевецької районної ради; Макаренко В. П., учитель зарубіжної літератури Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Кролевецької районної ради; Кубрак Ю.В., учитель зарубіжної літератури Червоноранківського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад» Кролевецької районної ради; Зубенко Л.В., учитель зарубіжної літератури Реутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кролевецької районної ради поділилися досвідом роботи щодо упровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури.
Підбиття підсумків роботи методичного порадника відбулося у формі «круглого стола».
За результатами методичного порадника присутнім надано методичні рекомендації.