Медіаосвітні технології у процесі вивчення філологічних дисциплін
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 19 квітня відбувся обласний семінар-практикум «Інформаційно-комунікаційні й медіаосвітні технології та їх роль у формуванні національно-соціальних компетентностей учнів у процесі вивчення філологічних дисциплін» на базі Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей.
Пєсоцька І.О., директор Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей, звернулася до учасників семінару з вітальним словом та презентувала досягнення закладу.
Основним меседжем зібрання стали слова канадського філософа, філолога, дослідника впливу медіа на людину М. Маклюена «Для того, щоб жити в сучасному суспільстві, необхідно бути медіаграмотним».
Актуальним був виступ з елементами практичного застосування креолізованих текстів на уроках української літератури Шерстюк Л.М., методиста з української мови та літератури Сумського ОІППО.
Про вплив засобів мас-медіа на розвиток особистості підлітка розповіла Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО.
Досвід використання сучасних медіа освітніх технологій на уроках філологічного циклу презентували Василенко Т.В. та Прошак В.П., учителі української мови та літератури Сумської обласної гімназії-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей.
Пупловська О.І., учитель української мови та літератури Воронізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені П.О. Куліша Шосткинської районної ради, представила власний мультимедійний посібник як засіб формування комунікативної, національно-соціальної компетентностей учнів 6 класів на уроках української мови в процесі вивчення фразеології.
Болобан С.М., учитель української мови та літератури та Шевченко А.Є., викладач курсу «Медіаосвіта» Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей, кандидат географічних наук, провели для присутніх майстер-класи з використанням медіаосвітніх технологій.
Рефлексією заходу були слова М–майстерно
Е – ефективно
Д – доступно
І – інформативно
А – актуально.
Учасники семінару отримали методичні рекомендації щодо використання медіаосвітніх технологій у процесі вивчення української мови та літератури.