ВИВЧЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
12.04.2017, відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2017 рік, методистом навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку СОІППО Дзингелем А.О. було здійснено виїзд до Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради з метою ознайомлення та вивчення досвіду роботи вчителя інформатики вищої категорії, старшого вчителя Пати Олени Іванівни за темою «Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів у процесі вивчення інформатики».
У ході роботи відвідано урок інформатики «Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів». Під час проведення уроку вчителем були задіяні сучасні комп’ютерні програми та наявні в школі технічні засоби навчання: проектор, інтерактивна дошка, внутрішня мережа школи, Internet, кмп’ютери, периферійні пристрої, відео-інструкції, office 365 тощо. Зацікавила манера спілкування вчителя з дітьми, зокрема, у роз’ясненнях термінів комп’ютерних технологій та програмування (паралельно з літературними назвами визначень відбувався частковий переклад на мову молодого покоління, наприклад: головне фото власної сторінки – «Авка»). У наш час, подібними словами вже користуються на телебаченні, радіо, у спілкуванні дітей і батьків, тому для вчителя використання даних синонімів стає необхідністю.
Учителем був проведений майстер-клас для вчителів гімназії різних предметів на тему «Online сервіси для візуалзації навчання». У процесі заходу, методи та способи використання сервісів освоїли одразу всі учасники, навіть ті, хто не вважає себе фахівцем комп’ютерних технологій. Даний факт свідчить про те, що Пата Олена Іванівна у викладанні предмету враховує різний рівень підготовки слухачів та їх швидкість засвоєння матеріалу.
По завершенню роботи Дзингелем А.О. була проведена співбесіда з адміністрацією школи за підсумками вивчення педагогічного досвіду Пати Олени Іванівни.
На травень-жовтень 2017 року заплановано узагальнення, а в подальшому поширення педагогічного досвіду роботи вчителя.