Соціальна згуртованість – умова зростання успішної особистості
12 квітня 2017 року в рамках Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відбувся науково-практичний семінар «Соціальна згуртованість – умова зростання успішної особистості».
Учасниками науково-практичного семінару були заступники директорів з навчально-виховної роботи навчальних закладів, які є учасниками Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу», та заступники директорів з навчально-виховної роботи опорних шкіл об’єднаних територіальних громад Сумської області.
Метою заходу було ознайомлення з основними поняттями та категоріями соціальної згуртованості; обговорення переважаючих факторів розвитку соціальної згуртованості усіх суб’єктів освітнього процесу; набуття первинних вмінь щодо впровадження інноваційних технологій встановлення партнерських відносин між усіма учасниками освітнього процесу.
Відкрив захід проректор з наукової роботи, кандидат педагогічних наук Грицай Сергій Михайлович, який у своєму виступі наголосив на важливості укладення угоди про надання освітніх послуг, методичної допомоги та науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу між Комунальним закладом Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та об’єднаною територіальною громадою з метою успішної взаємодії усіх суб’єктів освітнього процесу.
У рамках науково-практичного семінару, Алла Вікторівна Вознюк, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології, завідувач науково-дослідною лабораторією з організації роботи опорних шкіл, використовуючи інтерактивні техніки, ознайомила учасників семінару з основними поняттями та категоріями соціальної згуртованості та здійснила обговорення переважаючих факторів розвитку соціальної згуртованості усіх суб’єктів освітнього процесу.
З метою набуття первинних вмінь в учасників семінару, Наталія Миколаївна Чижиченко, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології, обґрунтувала причини виникнення перешкод у встановленні партнерських відносин між усіма учасниками освітнього процесу з об’єднаною територіальною громадою та запропонувала найбільш оптимальні інноваційні технології щодо їх подолання.