Методичний порадник з математики
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, на базі Косівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Лесі Українки Сумської районної ради 6 квітня 2017 року Свєтловою Т.В., методистом з математики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, проведено методичний порадник «Підготовка та проведення ДПА з математики в 9 класі».
На заході були присутні Лобода Н.В., в.о. начальника відділу освіти Сумської районної державної адміністрації, 32 учителі математики загальноосвітніх навчальних закладів Сумського району.
Свєтлова Т.В., методист з математики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу присутніх на організаційно-методичних аспектах проведення державної підсумкової атестації з математики в 2017 році; ознайомила з орієнтовними вимогами до змісту атестаційних завдань державної підсумкової атестації з математики в 9 класі, зосередила увагу на дотриманні вчителями критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів під час проведення ДПА з математики та нагадала, що сума балів, нарахованих за правильно виконані учнем завдання, переводиться в оцінку за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів за спеціальною шкалою.
Лобода Н.В., в.о. начальника відділу освіти Сумської районної державної адміністрації, наголосила на важливості підготовки випускників 9 класів навчальних закладів до успішної участі в ДПА з математики.
Під час порадника методистом СОІППО учителів математики ознайомлено з можливістю використання сучасних навчально-методичних посібників та он-лайн ресурсів для підготовки учнів до ДПА-2017 з математики; надано методичні рекомендації щодо формування атестаційних завдань державної підсумкової атестаціїз математики в 9 класі, підготовки учнів до складання ДПА з математики та організації самоосвітньої діяльності учителів математики з підвищення власного фахового рівня.