НАЙКРАЩЕ НАВЧАТИСЬ НА ПРАКТИЦІ. Учителі початкових класів – учасники Всеукраїнського семінару
20 березня 2017 року Київська гімназія № 287 гостинно зустрічала педагогів із Сумської, Харківської, Вінницької, Тернопільської та Волинської областей, міста Києва на Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Впровадження дослідно-експериментальної роботи за темою «Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі» в систему оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх закладів». Учасниками семінару від Сумської області були вчителі початкових класів шести загальноосвітніх навчальних закладів Сумського району – учасники дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі»» та представники Школи сприяння здоров’ю Лебединської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3.
Директори загальноосвітніх навчальних закладів, методисти районних методичних кабінетів та вчителі початкових класів на семінарі ознайомилися з теоретико-прикладними підходами до формування здоров'язбережувальної культури «учитель-учень» у системі роботи загальноосвітнього навчального закладу. Їх презентувала автор технології «Навчання в русі» О. Д. Дубогай, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фізичного виховання та здоров’я факультету фізичного виховання і спорту Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Досвідом та перспективами впровадження здоров'язбережувальної технології «Навчання в русі» у діяльності Київської гімназії № 287 поділилась її директор Ірина Петрівна Почечуєва, відповідальний виконавець проекту.
Учасники Всеукраїнського науково-практичного семінару мали змогу відвідати уроки математики, англійської мови та навколишнього світу, що були проведені з використанням технології «Навчання в русі». Прийоми, застосовувані вчителями, спрямовані на підвищення індивідуальної рухової активності учнів. Впроваджується технологія в системі «сім’я – школа» засобами фізичного виховання.
Завершилася практична частина семінару феєричним святом «Краса і здоров’я», на якому учні початкових класів демонстрували свої танцювально-спортивні композиції.
Заключним етапом семінару було обговорення за «круглим столом», яке дало змогу учасникам висловити свої враження від побаченого, поділитися думками та досвідом роботи з використанням актуальної для подолання гіподинамії дітей здоров’язбережувальної технології.
До впровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» педагоги Сумщини залучаються з великим бажанням.