Методичний порадник «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти: реалії та перспективи»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 14 березня Міщенко Л.Б., методистом з дошкільного виховання СОІППО та Циганковою І.В., методистом з початкової освіти СОІППО було проведено методичний порадник «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти: реалії та перспективи» для працівників дошкільних навчальниї закладів м. Тростянець.
У ході проведення заходу, у якому взяло участь 25 педагогів м. Тростянець (0 педагогів із Тростянецького району), розглянуто питання: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі» (Міщенко Л.Б.), «Роль методичної служби в наступності між дошкільною та початковою освітою» (Міщенко Л.Б.), «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти відповідно до оновлення програми першого класу початкової освіти» (Циганкова І.В.); проведено «круглий стіл» «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти» (Міщенко Л.Б., Циганкова І.В.).
Зацікавленість питанням, що обговорювалось на Тростянеччині серед двох очільників галузі освіти м. Тростянець та Тростянецького району, виявила лише Новак Н.Л. (м. Тростянець).
Досвідом роботи із забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти поділилися Мороз В. І., вихователь-методист дошкільного навчального закладу «Калинка» відділу освіти Тростянецької міської ради, Пилипець О. В., вихователь-методист дошкільного навчального закладу «Казка», відділу освіти Тростянецької міської ради.
Ознайомлення з процесом реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти було здійснено на базі: дошкільного навчального закладу «Калинка» відділу освіти Тростянецької міської ради та Тростянецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5.
Завершилася робота наданням методичних рекомендацій з активізації процесу наступності дошкільної та початкової освіти.