Організація інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 14.03.2017 відбувся обласний науково-практичний семінар «Організація інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі» для директорів загальноосвітніх навчальних закладів.
Участь у заході взяли 30 педагогів Сумської області, з них 22 – директори загальноосвітніх навчальних закладів, 7 – заступники директорів з навчально-виховної роботи та 1 практичний психолог.
Під час роботи семінару були розкриті наступні питання:
-
організація інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі – вимога часу (Прядко Л.О., завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання, к.пед.н., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Сумського ОІППО);
-
нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в загальноосвітньому навчальному закладі (Перлик В.В., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО);
-
урахування індивідуальних особливостей розвитку дітей з особливостями психофізичного розвитку під час організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі
(Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО); -
психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі (Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО).
Учасникам семінару було запропоновано перегляд та обговорення відеофільму щодо організації інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі.
Керівники загальноосвітніх навчальних закладів мали змогу обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання під час проведення круглого столу «Організація інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі».
Матеріали до виступів учасників семінару – у рубриці «Мобільна сторінка методиста» → Інклюзивна освіта → навчально-методичне забезпечення → Семінар для директорів ЗНЗ.
По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.