Інклюзивна освіта – вимога часу
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 16.02.2017 відбувся мобільний консультпункт в он-лайн режимі «Інклюзивна освіта – вимога часу» для заступників директорів з навчально-виховної роботи Охтирського району.
Участь у заході взяли 15 заступників директорів з навчально-виховної роботи Охтирського району.
Під час роботи консультпункту були розкриті наступні питання:
-
нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти. Роль заступника з навчально-виховної роботи у запровадженні інклюзивного навчання (Барсук Н.О., методист з управлінської діяльності Сумського ОІППО);
-
особливості дітей з порушеннями психофізичного розвитку (за нозологіями) (Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО);
-
ведення щоденника спостережень за дитиною в інклюзивному класі (Прядко Л.О., завідуюча лабораторію інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО);
-
співпраця учителів з асистентом учителя в інклюзивному класі (Прядко Л.О., завідуюча лабораторію інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО);
-
складання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами (Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО);
-
вимоги до ведення ділової документації. З досвіду роботи заступника директора з навчально-виховної роботи (Бенькалович О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 11 імені Олексія Братушка Сумської міської ради).
Матеріали до виступів учасників мобільного консультпункту – у рубриці «Мобільна сторінка методиста» → Інклюзивна освіта → навчально-методичне забезпечення → Мобільний консультпункт.
По завершенню мобільного консультпункту учасники отримали методичні рекомендації.