Моделі визначення рівня розвиненості дитини дошкільного віку
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 25 січня 2017 року відбувся обласний науково-теоретичний семінар «Моделі визначення рівня розвиненості дитини дошкільного віку».
У семінарі взяли участь: Міщенко Л.Б., методист з дошкільного виховання навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО; Марухина І. В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО; Ковтун Є.Ф., Цимерман І.Л., Лобода В.В. – викладачі кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО.ж
Учасники заходу – спеціалісти управлінь (відділів) освіти, методисти дошкільної освіти районних, міських методичних кабінетів; керівники творчих груп, шкіл ППД, методичних об¢єднань, вихователі дошкільних навчальних закладів, у загальній кількості – 118 учасників.
У ході заходу учасники мали можливість ознайомитись теоретично з різними моделями визначення рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку та практичним упровадженням кваліметричної моделі оцінювання рівня розвиненості, вихованості дитини старшого дошкільного віку.
Учасникам надано методичні рекомендації щодо практичного упровадження кваліметричної моделі оцінювання рівня розвиненості та вихованості дитини старшого дошкільного віку.