Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти: реалії та перспективи
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 23 листопада Міщенко Л.Б., методистом з дошкільного виховання СОІППО та Циганковою І.В., методистом з початкової освіти СОІППО було проведено дидактико-педагогічний колоквіум «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти: реалії та перспективи» для працівників Липоводолинського районного відділу освіти, які опікуються дошкільною та початковою освітою, педагогів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів району.
У ході проведення заходу, у якому взяло участь 27 педагогів, розглянуто питання: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі» (Міщенко Л.Б.), «Роль методичної служби в наступності між дошкільною та початковою освітою» (Міщенко Л.Б.), «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти відповідно оновлення програми першого класу початкової освіти» (Циганкова І.В.); проведено круглий стіл «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти» (Міщенко Л.Б., Циганкова І.В.).
Досвідом роботи по забезпеченню наступності між дошкільною та початковою ланками освіти поділилися Лепська Л.М., завідувач Синівського дошкільного навчального закладу «Золота рибка» Синівської сільської ради та Помазан В.М, заступник директора з виховної роботи Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради.
Ознайомлення з процесом реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти було здійснено на базі: Липоводолинської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради, Липоводолинського дошкільного навчального закладу (ясла-садка) «Берізка» Липоводолинської селищної ради, Байрацького навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Липоводолинської районної ради.
Завершилася робота наданням методичних рекомендацій щодо активізації процесу наступності дошкільної та початкової освіти в районах.