На часі виконання протокольного доручення з питань якості надання освітніх послуг та процедури проведення ЗНО
На виконання підпункту 1.1 протокольного доручення заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Подопригори М.А. (від 09.11.2016), 23 листопада 2016 року методистами Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Шерстюк Л.М., Третьякова О.В., Свєтлова Т.В., Борисенко О.Ф.), на чолі з проректором з науково-педагогічної та методичної роботи інституту Удовиченко І.В., здійснено виїзд до Кролевецького району з метою вивчення питань: причин низької результативності складання зовнішнього незалежного оцінювання 2016 з української мови та літератури, історії України, математики випускниками загальноосвітніх навчальних закладів Кролевецького району; якісної організації процедури проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року.
З метою об’єктивності аналізу причин низької результативності складання зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року з української мови та літератури, математики, історії України випускниками загальноосвітніх навчальних закладів і невідповідності річного оцінювання (зокрема навчальних досягнень претендентів на отримання медалей) результатам зовнішнього незалежного оцінювання, членами робочої групи (Удовиченко І.В., Шерстюк Л.М., Третьякова О.В., Свєтлова Т.В., Борисенко О.Ф.) підготовлено та використано (під час проведення консультування, навчання педагогів Кролевецького району) тематичний інструментарій, памятки, анкети-опитувальники, мультимедійні презентації, методичні рекомендації.
Протягом 23.11.2016 працівники інституту працювали з педагогами Кролевецького району, відвідавши відділ освіти Кролевецької райдержадміністрації (начальник Масалига С.В.), районний методичний кабінет (в.о. завідувача Іванченко О.М.), Мутинську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Кролевецької районної ради (директор Каптан В.В.), навчаючи вчителів, що викладають в 11 класах загальноосвітніх навчальних закладів Кролевецького району навчальні предмети: українську мову та літературу (22 особи), історію (18 осіб), математику (20 осіб).
За результатами роботи визначено оптимізаційні заходи спільної взаємодії.