Сучасні інформаційно-комп’ютерні технології у процесі викладання історії: практичний аспект
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 26 жовтня 2016 року на базі Попівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради відбулося засідання обласної школи молодого вчителя з теми «Сучасні інформаційно-комп’ютерні технології у процесі викладання історії: практичний аспект».
У ході роботи обласної школи молоді спеціалісти були ознайомлені з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі та їх практичним застосуванням на уроках історії.
Третьякова О.В., методист з історії та правознавства навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, зазначила, що викладання суспільних дисциплін повинно відповідати вимогам часу, базуватися на останніх досягненнях і прогресивних здобутках науки та техніки (технології Веб 2.0, технології Веб 3.0 (мобільні технології) хмарні технології, геосервіси, Smart технології, SecondLife); систематичне використання інформаційних технологій на уроках історії сприятиме підвищенню рівня використання наочності на уроці, покращенню продуктивності уроку, встановленню міжпредметних зв'язків, організації проектної діяльності учнів щодо створення навчальних програм та електронних посібників з предмету під керівництвом учителів інформатики та історії.
Методист інформатики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Іваненко Н.Е., ознайомила молодих спеціалістів з електронними освітніми сервісами Thinglink, LearningApps, Classtools.net, Zondle.
Досвідчені педагоги загальноосвітніх навчальних закладів Конотопського району (Філіпов В.Ф., Савченко М.М., Грищенко В.С., Нідзельська С.М.) провели майстер-класи для вчителів історії («Використання засобів ІКТ для підвищення ефективності уроку історії», «Використання інтернет-ресурсів при підготовці до практичних занять з історії», «Використання ІКТ для проведення дистанційних занять з історії», «Використання нового програмного забезпечення під час підготовки до уроків історії»).
По закінченню роботи обласної школи молодого вчителя учасники отримали методичні рекомендації.