Самоосвітня діяльність учителя математики в умовах оновлення змісту освіти
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 13 жовтня 2016 року в Сумській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми відбувся обласний науково-методичний семінар «Самоосвітня діяльність учителя математики в умовах оновлення змісту освіти».
Під час заходу методисти математики районних (міських) методичних кабінетів, керівники методичних об’єднань учителів математики Сумської області, у кількості 28 осіб, мали можливість розширити свої знання щодо структури та змісту самоосвітньої діяльності, ознайомитись з досвідом організації самоосвітньої роботи вчителів Сумської спеціалізованої школиІ-ІІІ ступенів № 29 м. Суми.
Методист математики Свєтлова Т.В. наголосила на особливостях організації самоосвітньої діяльності учителів математики в умовах оновлення змісту освіти, акцентувала увагу на систему планування самоосвітньої діяльності педагогів. Окрім того, зупинилась на алгоритмі роботи над індивідуальною науково-методичною темою вчителів, надала методичні рекомендації учителям математики щодо використання сучасних онлайн-середовищ в організації самоосвітньої діяльності.
Заступник голови методичної ради Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Свікольник О.Ю. зосередила увагу на модернізації змісту, методів, форм методичної роботи як передумови розвитку професійної компетентності педагогів
Учитель математики вищої категорії Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Біда С.В. акцентувала увагу на складовій професійного зростання вчителя математики – організації самоосвітньої діяльності.
Учитель математики вищої категорії Пологівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Охтирської районної ради Чередниченко В.М. провела майстер-клас «Інтернет-ресурс як засіб професійного розвитку учителя математики в умовах оновлення змісту освіти».
Учитель інформатики першої категорії Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Ященко В.В. проаналізувала використання онлайн-інструментів Міжнародного проекту «Міксіке в Україні» у процесі самоосвітньої діяльності педагога.
Практичним психологом Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми Марченко І.А. проведено тренінг «Особистісний та професійний саморозвиток і самовдосконалення вчителя математики».
Учителі математики отримали, для використання в роботі, методичні рекомендації щодо організації самоосвітньої діяльності в умовах оновлення змісту освіти.