Моніторинг навчальних досягнень учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з фізики
11 жовтня 2016 року, у рамках співпраці Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти, в онлайн-режимі був проведений моніторинг навчальних досягнень учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних досягнень з фізики, в якому взяло участь майже 4 тис. респондентів.
Метою моніторингу було дослідження якості викладання фізики у загальноосвітніх навчальних закладах Сумської області (дослідження проводилося також у Полтавській та Харківській областях).
Актуальність заходу обґрунтована тим, що:
– якість шкільної освіти з фізики в Україні, виходячи з результатів ЗНО, вимагає суттєвого покращення;
– результати ЗНО з фізики абітурієнтів Сумської області є доволі низькими;
– Україна офіційно приєдналася до Програми міжнародного оцінювання учнів PISA-2018, метою якої є визначення здатності школярів використовувати знання та уміння з математики, природничих наук у життєвих ситуаціях.
Специфіка оприлюднення результатів:
– керівники місцевих органів управління освітою, загальноосвітніх навчальних закладів отримають узагальнені дані за результатами виконання завдань учнями окремої школи, району (міста), області в цілому;
– свій особистий результат учасник моніторингу побачить на персональній сторінці.
Управлінці освіти різних рівнів, починаючи з директора школи, за результатами моніторингу, отримають корисну інформацію, яка дозволить їм прийняти необхідні рішення щодо покращення рівня викладання фізики.