РІВНИЙ ДОСТУП ДО ЯКІСНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Питання забезпечення рівного доступу до якісної загальної середньої освіти дітей, які мешкають у сільській місцевості, 28 вересня 2016 року у Л-Долинському районі вивчала робоча група у складі Удовиченко І.В., проректора з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, виконуючи наказ Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 09.09.2016 № 460-ОД «Про підготовку питань на розгляд колегії».
Комплексну інструктивну, методичну допомогу було надано членами робочої групи (Кучменко Е.В., заступник директора Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації; Осадчий С.В., голова Сумського обласного комітету профспілки працівників освіти і науки; Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Харламов Ю.І., головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої освіти управління дошкільної, загальної середньої освіти, фінансово-ресурсного забезпечення Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації) працівникам відділу освіти, молоді та спорту Л-Долинської райдержадміністрації; районного методичного кабінету; навчальних закладів: Л-Долинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з питань:
-
діяльність районного методичного кабінету;
-
перспективи створення освітніх округів та опорних шкіл;
-
особливості впровадження Державного стандарту початкової загальної середньої освіти;
-
стан охоплення повною загальною середньою освітою, раціональність вибору форм навчання;
-
результати зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників 2015-2016 н.р.;
-
психологічний супровід навчально-виховного процесу, упровадження інклюзивної освіти;
-
стан комп’ютеризації навчальних закладів, підключення до мережі Інтернет;
-
оснащення закладів освіти навчальним обладнанням з природничо-математичних, технологічних дисциплін та багато інших.