Акмеорієнтована модель розвитку вчителя-філолога – у дії

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 18 травня відбулося засідання педагогічної студії вчителів української мови та літератури «Розвиток і саморозвиток учителя-філолога». У програмі студії обговорено питання щодо керованого самонавчання, самоосвіти і самовдосконалення учителів української мови та літератури за індивідуальною освітньою траєкторією.

Роботу студії відкрили Шерстюк Л.М., методист української мови та літератури Сумського ОІППО, яка відзначила актуальність зазначеної теми, та Семеног О.М., професор кафедри української мови Сумського педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, доктор педагогічних наук, яка наголосила на тому, що професійно-особистісний розвиток майбутнього вчителя української мови та літератури розпочинається ще в умовах вищої професійної освіти.

Про самоосвіту як соціально-педагогічний чинник саморозвитку вчителя розповіла Коростіль Л.А., доцент кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО, кандидат педагогічних наук.

Рева Н.В., учитель української мови та літератури Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 9 м. Суми поділилася досвідом роботи над індивідуальною науково-методичною темою як складовою професійного успіху вчителя.

Змістовні майстер-класи «Створення освітнього Інтернет-ресурсу вчителя української мови і літератури» провели Баєва А.В., учитель української мови та літератури Сумської гімназії № 1 м. Суми; Шеденко Н.В., учитель української мови та літератури Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради.

Сенченко Т.П., учитель української мови та літератури Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Кролевецької районної ради поділилася досвідом участі у фаховому конкурсі «Учитель року» як важливому чинникові особистісного та професійного саморозвитку й самовдосконалення педагога.

У рамках студії педагоги Сумщини зустрілися з Шуляром В.І., професором кафедри теорії і методики мовно-літературної освіти Миколаївського ОІППО, Заслуженим учителем України, доктором педагогічних наук, доцентом. Дві години заняття авторської професійно-фахової студії «Конструювання моделей компетентнісно-діяльнісного уроку літератури», під його керівництвом пролетіли як одна мить. Учасники студійного заняття вибудовували тактику дій співпраці за парадигмою «учень-читач – художній твір – учитель літератури». Словесники студії моделювали ситуації формування теоретико-літературних понять у процесі читацької діяльності школярів. Під час майстер-класу вчителі обирали традиційні та інноваційні методи та прийоми, що приведуть до успіху кожного суб’єкта уроку української літератури.

У всіх учасників залишилися позитивні враження від спілкування та з’явилися ідеї щодо удосконалення уроку літератури, якими вони поділилися під час рефлексії:

«Любове Миколаївно, від щирого серця дякую Вам за надану можливість побачити роботу професіонала, узяти участь у майстер-класі і відчути себе знову ученицею! Надзвичайно! Цікаві виступи колег, надзвичайний майстер-клас Василя Івановича, приємна творча атмосфера, цікаві думки, пропозиції, вправи і, як наслідок, бажання далі займатися саморозвитком, застосовувати те, нове, що вразило в роботі колег, у своїй педагогічній діяльності! Із великим задоволенням і радістю стану ще раз учасником такої студії. Спасибі Вам! Творчості й натхнення!» (Баєва А.В.)

«Лейтмотивом засідання педагогічної студії стали слова Платона «Майстрами не народжуються, ними стають». Дійсно, ми отримали море вражень від Майстрів з великої літери. Цікаво, захоплююче, чудово, творчо, пізнавально, корисно, гарно, оригінально, вміло, майстерно… Навіть не знаю, якими ще синонімами можна охарактеризувати даний захід. Спасибі, Любове Миколаївно, що проводите подібні зібрання» (Шеденко Н.В.)

«Майстер-клас від майстра своєї справи це свято для філологів. Творчий запал, шалену енергію, життєвий гумор та професійні навички Василь Іванович з легкістю передав нам, учителям Сумщини! Дякуємо Любові Миколаївні за організовану зустріч!» (Сенченко Т.П.)

«Хочеться подякувати організаторам педагогічної студії, особисто Любові Миколаївні за цікаву й змістовну роботу. Дякую всім колегам, які щедро поділилися своїми родзинками творчості. Особливо незабутньою стала зустріч з шановним Василем Івановичем. Я ж тішуся, що доля подарувала зустріч із такою цікавою і творчою людиною, яка підштовхнула мене до активних творчих пошуків» (Кисленко Л.М.).

«Дякуємо за інформаційні матеріали, які підготував для нас Шуляр В.І. Із них багато почерпнули нового не лише з методики викладання української літератури, а й про здоров`язбережувальні технології.

Такий план роботи, який запропонували організатори педагогічної студії, сприяє професійному зростанню педагогів, спонукає до самоосвіти, допомагає опрацювати й упроваджувати інноваційні технології» (Капран Л.О.).

Відео майстер-класу від метра методики викладання літератури розміщено на YouTube за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=zAPS6-LfgNg&feature=share

та на офіційному сайті Сумського ОІППО (мобільна сторінка методиста української мови та літератури)

http://soippo.edu.ua/index.php/34-2010-11-24-15-06-39/2010-11-24-15-07-23/584-konferentsiji-ta-seminari

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO