Технологія застосування програмного забезпечення та інтерактивного обладнання у викладанні трудового навчання
Відповідно до плануроботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 20.04.2016 на базі Сумського ОІППО відбулося засідання обласного семінару-практикуму для методистів та керівників методичних об’єднань учителів трудового навчання «Технологія застосування програмного забезпечення та інтерактивного обладнання у викладанні трудового навчання».
На заході були присутні представники Білопільського, Буринського, Великописарівського, Глухівського, Конотопського, Краснопільського, Кролевецького, Лебединського, Липоводолинського, Недригайлівського, Охтирського, Роменського, Серединобудського, Тростянецького районів та міст Суми, Конотоп, Лебедин, Охтирка, Ромни, у загальній кількості 19 осіб.
Мета заходу – пошук шляхів підвищення ефективності роботи учителів із застосуванням програмного забезпечення та інтерактивного обладнання у викладанні трудового навчання.
З вітальним словом до учасників заходу звернулась Удовиченко І.В., к.пед.н., доцент, проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО.
На семінарі виступили Ніколаєнко М.С., старший викладач кафедри освітніх та інформаційних технологій Сумського ОІППО з темою «Використання інтерактивних засобів навчання» та Гільова Л.Л., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО з темою «Психологічні аспекти використання ІКТ на уроках».
Під час проведення «круглого столу» заслухано й обговорено доповідь Кореневої І.В., методиста з трудового навчання Сумського ОІППО «Технологія застосування програмного забезпечення у викладанні трудового навчання», Марущенка С.І., учителя Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 ім. Д. Турбіна м. Суми «Технологія використання ІКТ у підготовці до творчого проектування» та Медвідь О.Ю., учителя Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Кролевецької районної ради «Використання ІКТ у підготовці до уроку».
За результатами роботи семінару учасники отримали рекомендації методичного та практичного спрямування.