Упровадження сучасної системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з метою утвердження ціннісного ставлення до навчання
15 квітня 2016 року в Сумському ОІППО відбулося засідання обласної творчої групи вчителів початкових класів за темою «Упровадження сучасної системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з метою утвердження ціннісного ставлення до навчання».
У роботі обласної творчої групи взяли участь методисти початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Декунова З.В., Лавська А.М., викладач кафедри психології Василега О.Ю., методист навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання Курган О.В., члени обласної творчої групи – учителі початкових класів області у кількості 10 осіб.
Зміст основних понять та сучасні підходи щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи розкрила в своєму виступі Лавська А.М.
З навчально-методичним забезпеченням процесу контрольно-оцінювальної діяльності вчителя початкових класів, особливостями його використання ознайомила присутніх Декунова З.В.
На психологічних аспектах контролю та оцінювання акцентувала увагу присутніх Василега О.Ю.
Про роль педагогічного моніторингу в процесі контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів розповіла присутнім Курган О.В.
Досвідом роботи з питань контролю й оцінювання успішності учнів молодшого шкільного віку, в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти, поділилася Шрамко Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13
ім. Мачуленка м. Суми.
Під час проведення круглого столу «Контрольно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти», учасники обласної творчої групи висловили свої думки та пропозиції щодо контрольно-оцінювальної діяльності та підготовки методичних матеріалів.
Результатом обговорення стало визначення основних напрямів подальшої роботи обласної творчої групи, опанування методичних рекомендацій членами обласної творчої групи.