Нарада з питань проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 11.12.2015 № 1277 «Про затвердження Положення про пробне зовнішнє незалежне оцінювання», затвердженого Міністерством юстиції України 05.01.2016 № 9/28139, відповідно до Плану спільних дій Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти та Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 20.11.2015, на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 29 березня 2016 року, за участю Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти, відбулась нарада з питань проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання (ПЗНО) для відповідальних за пункти проведення ПЗНО, їх помічників та відповідальних за зовнішнє незалежне оцінювання з мм. Суми, Шостка, Ромни, Глухів, Конотоп, Охтирка.
Від Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти на нараді була присутня Ханікова В.О., методист навчально-методичного відділу, куратор Сумської області з питань зовнішнього незалежного оцінювання; від Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти – Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи, працівники навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання (Сагалаєва Н.В., завідувач; Остапенко О.І, методист); відповідальні за пункти проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання із загальноосвітніх, вищих навчальних закладів Сумської області.
З вітальним словом до учасників наради звернулась Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Ханікова В.О., куратор Сумської області з питань зовнішнього незалежного оцінювання висвітлила основні питання підготовки та проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання, що відбудеться 02 та 09 квітня 2016 року на базі 14 пунктів проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання.
Усього в нараді взяли участь 32 особи.